Alle massages op een stokje...

Als je kijkt op de websites van alle masseurs die er zijn, dan word je koekoek van alle vormen van massage die worden aangeboden. En de één is nog exotischer dan de ander. Over door de bomen het bos niet meer zien...

Eigenlijk is het simpel: 90% van de mensen die een massage wensen, hebben 'een klacht'. Ze hebben ergens last van. Nek, schouders, rug, zeg het maar.
Dus, ik heb een klacht, ik heb last van mijn heupen, en wil een oplossing. En dus zoek ik naar een masseur die Da Oplossing heeft. En snuffel ik op websites van alle masseurs in mijn omgeving. Want ik wil uiteraard niet te ver moeten reizen voor mijn massage, en ik wil al helemaal niet te veel moeten betalen. En oh ja, ik wil begrijpen wat de masseur doet ook.

En daar gaat het mis... Ik kom klinkende namen in elke denkbare taal tegen van een vorm van massage die ik zou kunnen krijgen voor mijn 'klacht'. Prima. Er zijn zoveel volkeren dus zoveel massagevormen. Snap ik. Maar welke heb ik nou écht nodig? Welke gaat nou écht voor mij werken?
Ik ben een simpel mens: ik heb een klacht, daar wil ik een oplossing voor.

Dat was voor mij de reden om de Molenaar Massagebehandeling in het leven te roepen. Want ieder mens is uniek, dus zijn of haar klacht is dat ook. En dus gebruik ik een basis-massage en pas ik die aan, aan de klacht. Aan de wens. Want soms is een harde, diepe massagevorm nodig, en soms een wat meer ontspannende massagevorm.

Dus naast al die verschillende vormen van massage die er bestaan, wil ik er gewoon eentje die ook daadwerkelijk wérkt! En dus de Molenaar Massagebehandeling. Want die wordt afgestemd op de behoefte van het moment.
Ik zeg niet dat al die andere massagevormen niet werken. In tegendeel! Ze zijn geweldig! Ik ben alleen nogal simplistisch op dat punt. Dus als je bij mij komt voor een massage, dan vraag ik je éérst het hemd van je lijf, daarna trek je dat hemd uit en probeer ik te doen waarvoor je bent gekomen: je klacht oplossen.

Met andere woorden: elke massage die ik geef is uniek. Niets is hetzelfde. Ik lever geen standaard werk maar pas élke massage aan, aan de behoefte die er op dat moment is. Daarom geef ik er ook geen speciale, exotische naam aan maar heet het gewoon de Molenaar Massagebehandeling.

Duidelijk, toch?!



Reacties