Soort zoekt soort

Iedereen kan een massage ontvangen. Dat wil zeggen: iedereen op een aantal mensen met bijzondere aandoeningen na (kijk op mijn website www.molenaarmassage.nl om te zien over welke aandoeningen ik het hier heb).
Er zijn enorm veel massagebehandelingen. Elke cultuur kent er wel eentje. Er zijn zelfs speciale babymassagebehandelingen. Niet bij mij, maar ze zijn er.

Er zijn ontelbaar vormen van massage, van een 'simpele' en snelle stoelmassage tot behandelingen waarbij de huid van je rug vacuüm wordt getrokken met bolle glaasjes (cupping). Alweer: niet bij mij, maar ze zijn er.


Wat ik dan wél doe?

Ik zie mijzelf als een wereldburger. Oftewel: ik pik uit elke cultuur iets op het gebied van massage dat míj een goed gevoel geeft. En ik hou het simpel: ik geef deep tissue massage (Russisch), klassieke massage (westers), stoelmassage (oosters), hotstone massage (de hele wereld), reflexmassage en guasha (China), en alles wat daarmee te maken heeft of van afgeleid is.
Op mijn website www.molenaarmassage.nl kunt u precies zien wat ik allemaal doe (en vooral ook níet doe!), en ook wat een massagebehandeling voor ú kan doen.

Iedereen heeft zo zijn/haar voorkeuren als het gaat om massage. En voor iedereen is echt wel de juiste massagebehandeling te vinden. Soort zoekt soort en vindt soort, zeg maar.
Inmiddels heb ik een flinke kennissenkring opgebouwd, en kunt u zich bij mij niet vinden in de behandelingen die ik geef, dan kan ik u ongetwijfeld helpen bij het zoeken naar en vinden van de voor u juiste behandeling.

Zo simpel kan het zijn!

Reacties